SABAH UYAN MANIN YOLU. (HEM AZ UYUYUP HEM DE UYKUNUZU ALMIŞ BİR ŞEKİLDE.)

 Psikolojik bir bilgi: sabah şu saatte (uyanmak istedeğiniz saat) uyanmak istiyorum diye düşünerek uyursanız büyük bir ihtimalle o saatte uyanacaksınız çünkü bilinç altınız size destek verecek. 


Başka bir önemli nokta ise yine uyumadan önce kendinizi uyandığında nasıl biri olmak istediğini hayal ederek (mesela o gün boyunca yapmak istediğin bir şeyi) düşünerek uyuduğunda uyandığında onu yapmak daha kolay çünkü bilinçaltın sana destek veriyor. 


Biraz kafan karışmış olabilir. Bir örnek vermek istiyorum. Mesela bir öğrencisin ve ders çalışman gerekiyor. Sabah erkenden kalkıp ders çalışacağım diye düşünerek uyuduğun zaman uyandığında daha kolay ders çalışmaya başlayabiliyorsun. 


Sana bir hikayemi anlatmak istiyorum. Üniversite sınavına hazırlanan bir gencim ben ve sabah uyandığımda kolayca ders çalışmayacağımı zannedip geç yatıyordum. Belki de sonucu çoktan tahmin ettin. Geç kalkıyordum. Sonuç olarak vakit kaybediyordum. En sonunda sabah uyandığımda ders çalışabilirim diye düşündüm ve o şekilde uyudum. 


Uyuduğumda saat yaklaşık sıfırdı ve uyandığımda ise yaklaşık dört buçuk. Ve acayip bir şekilde ders çalışmaya başladım (matematik). 


Başka bir psikolojik bilgiyse kaç saat uyursan uyu "uykumu aldım" diye düşünmek sana yardımcı olabilir.


Yaklaşık dört buçuk saat uyumak benim için harika bir başlangıçtı ve en önemlisi uykumu almıştım (gerçekten de). 


Biraz daha uğraşarak günde sadece iki saat uyku ile şükretmek istiyorum ve imkansız gibi görünüyor.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

KIZUNA AI "VIRTUAL YOUTUBER" DEMEYİ BIRAKTI MI?!

Gerçekten ona ne kadar aşıksın ya da değildin. 5 SORULUK TESTLE HEMEN ANLA. 💗